Klantenservice

BESTELLEN

1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld nog het aantal wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen. Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.


2. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Als u de mail niet kunt vinden in uw inbox adviseren wij u om de spam of ongewenste mailbox te controleren. Mocht u de mail niet hebben ontvangen dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice dit kan via de mail [email protected] of telefonisch +31(0)23 3030346.


3. Heb ik garantie op de producten die ik bestel?

Ja, u heeft garantie. Volgens de wet heeft u als consument het recht op een product van een goede kwaliteit. Als het product wat u gekocht heeft niet goed is (in vaktaal: het product is ondeugdelijk), dan mag u van ons verlangen dat wij het product gratis repareren of u een nieuw product toezenden.

 

BETALEN


4. Zitten er extra kosten op de verschillende betaalmethode?

Er zitten geen extra kosten verbonden aan de verschillende betaalmethode.


5. Met welke betaalmethode kan ik mijn bestelling betalen?

U kan betalen met iDEAL of met creditcard: Visa, MasterCard of Meastro.

 

BEZORGEN


7. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verzonden met DHL, u ontvangt na bestelling een Track & Trace code.


8. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 zijn geplaatst worden nog dezelfde dag verzonden en worden onder normale omstandigheden de volgende dag geleverd.

 

Bestellingen na vrijdag 15:00 worden op de maandag verstuurd.


9. Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €100,- brengen wij verzendkosten in rekening. Deze bedragen €9,95


10. Mijn pakket is beschadigd wat nu?

Als de producten die u heeft besteld hierdoor niet meer van goede kwaliteit zijn valt dit onder de garantie. Zie vraag 3.

 

RETOURNEREN


11. Ik heb een retour hoe kan ik dit terug sturen?

U kunt het product tot 30 dagen na aankoop retourneren. Kijk op onze retour procedure pagina voor hoe u dit kunt doen.


12. Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

Het product moet binnen 30 dagen, ongebruikt retour worden gestuurd.


13. Wanneer en hoe krijg ik het geld terug van mijn retour?

Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De artikelen dienen ongeopend en niet gebruikt te zijn.

 

MIJN ACCOUNT


14. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u het wachtwoord van uw persoonlijke account bent vergeten dan kunt u het wachtwoord zelf resetten. Ga hiervoor naar Inloggen en druk op Wachtwoord vergeten.


15. Ik heb een account aangemaakt maar geen bevestigingsmail ontvangen

Het kan even duren voordat een mailtje aankomt. Vergeet niet uw de spam of ongewenste berichten map te controleren. Neem anders contact op.

 

16. Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan de nieuwsbrief staat de tekst: Unsubscribe als u hier op klikt kunt u zich uitschrijven.

 

OVERIGE


17. Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Als u een offerte wil ontvangen dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Bel (0)23-5615275 en wij helpen u graag verder.


18. Ik kan een product niet vinden.

Als u het product dat u zoekt niet kan vinden dan kunt u het beste even bellen naar (0)23-5615275 dan helpen wij u graag verder.


19. Waar vind ik de technische tekening(en) van …….. ?

De technische tekeningen staan op de website onder het product in PDF formaat. Staan er geen tekeningen en wilt u deze wel graag inzien? Neem dan contact met ons per mail [email protected] of bel +31(0)23 3030346.


20. “Herzetten” of herstellen jullie ook versleten boren of afgebroken tanden?

Nee wij verlenen wel garantie als een product ondeugdelijk zou zijn, het herzetten van boren komt eigenlijk alleen nog terug bij maatwerk. Voor dit service niveau kunt u wel terecht bij www.diacom.nl/maatwerk

 

21. Wat is het BTW nummer van Diamantboorshop.nl?

- Kvk 34065748
- BTW nr. NL008704144B01

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »